صنعت بسته بندی با رشد علم وتکنولوزی همواره تغییراتی در راستای بهبود روشهای پیشین داشته است که صنعت نان نیز از این مقاله جدا نیست.

بسته بندی نان باید به گونه ای باشد که محصول را در مقابل نور به مدت زمان زیادی نگهداری کند.وبا جلوگیری از خروج رطوبت از داخل بسته مدت زمان نگهداری نان را افزایش دهد.
بسته بندی نان را از آسیب در حمل ونقل وبارگیری وتخلیه محفوظ نموده واز ورود هر گونه میکروب خارجی بهداشت وسلامت نان را تضمین می کند.برای بسته بندی نان از اکسیژن ،بسته بندی تحت خلا(وکیوم)میتواند کمک شایانی برای افزایش عمر نان استفاده کرد.نوع دیگر بسته بندی برای نان بسته بندی با اتمسفر اصلاح شده (گاز ازت)است که بر روی نان تاثیر نداشته وهمچنین از ایجاد قارچ وباکتری بر روی نان نیز جلوگیری میکند.
بسته بندی نان:نان پخته شده ،خنک شده،برش داده شده به صورت چند عددی بسته بندی می شود.

شرکت توس پک به عنوان اولین وتنها تولید کننده دستگاه برش نان برگر در ایران مفتخر است تا قطعات با کیفیت و دارای استاندارد خود را با مناسب ترین قیمت و ارسال در کم ترین زمان ممکن در سراسر کشور ارائه دهد.
با استفاده از دستگاه برش نان باگت وبرگرشرکت توس پک ،شما می توانید ابتدا نانها را به صورت یکنواخت برش داده وسپس در زمینه بسته بندی با استفاده از دستگاه شیرینگ این شرکت نان خود را بسته بندی وروانه بازار کنید.
موارد استفاده در مراکز پخت نان،نان فانتزی،فست فودها و…….