بسته بندی شیرینی نیاز به دستگاه بسته بندی شیرینی مناسبی دارد تا بتواند به حفظ تازگی این محصول و افزایش ماندگاری آن کمک نماید

تعریف مفسران از صنعت شیرینی وشکلات رکورد ناپذیر چنین است که مشتریان حتی در مواقع بحرانی به خرید ومصرف محصولات تولید کنندگان تمایل داشته اند .البته صنایع بسته بندی وطراحان فعال در بازارهای شیرینی وشکلات که به طور دائم به دنبال خلاقیت ونوآوری هستند نقش به سزایی در بازار فروش این محصولات ایفا می کنند وخلاقیتهای آنان در بیشتر مواقع از عوامل عمده افزایش فروش به شمار می رود.

تحقیقات در بازارهای جهانی نشان داده است که به کار گیری حسهای چند گانه در بسته بندی شیرینی وشکلات نقش عمده ای رادر بازار فروش وجذب مشتری ایفا کند به طوری که این امر می تواند فروش فوری ومحبوبیت محصول را به میزان۶۰درصد افزایش دهد.

شرکتهای شکلات سازی وشیرینی فروشیها در موقعیت ها ومناسبتهای خاص برای افزایش فروش خود وجذب مشتری از طرحها وبسته بندیهای جدیدی استفاده می کنند به طوری که این موضوع خود به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی افزایش تقاضا به حساب می آید.

دستگاهای بسته بندی ساخته شده توسط گروه صنعتی توس پک با وجه متمایز سرعت،کیفیت و قیمت مناسب ،مناسب جهت بسته بندی انواع کیک وکلوچه وبیسکوئیت وشیرینی وشکلات ،انواع نان و…..است.