یکی از لذت‌های خوشمزه تابستانی، نوشیدن آبمیوه طبیعی است. آبمیوه طبیعی در کنار طعم و مزه دلپذیرش، مواد معدنی و پروتئین مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند.
ترکیبات موجود در این دسته از مایعات موجب افزایش سلامتی و تندرستی می‌شود.

یکی از تفریحات نسل امروز بهره‌مندی از فضای کافی شاپ ونوشیدن انواع نوشیدنی های گرم و تابستانی و خنک می باشد .

یک مورد از آیتم های فوق العاده هر کافی شاپ بیرون بر بودن نوشیدنی های گرم و خشک تابستانی می باشد.

مجموعه ی توس پک طراح وسازنده دستگاه بسته بندی از نمونه دستی ‌و رومیزی ، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک سیل وکیوم،پیشرو در زمینه ساخت دستگاهای سیل وکیوم مطابق با استانداردهای اروپایی قادر به همکاری با شرکتهای محترم مواد غذایی جهت بسته بندی مواد غذایی شما عزیزان هست .

انواع دستگاه های سیل و سیل وکیوم مناسب بسته بندی انواع نوشیدنی ها:
1_ دستگاه سیل دستی
2_دستگاه سیل کشویی نیمه اتوماتیک
3-دستگاه سیل کشویی تمام اتوماتیک
4_دستگاه سیل وکیوم تمام اتوماتیک دوار (روتاری)
5_دستگاه سیل وکیوم خطی

 

انتخاب مدل دستگاه به ظرفیت تولید محصول بستگی دارد .از تفاوت دستگاه های بسته بندی صنعتی توس پک با دیگر محصولات مشابه میتوان به شرایط و نحوه ارائه خدمات و شرایط گارانتی اشاره نمود .

تمامی محصولات مجموعه ی توس پک دارای نصب و راه اندازی رایگان ،گارانتی یکساله بدون قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش میباشد .

برای بسته بندی آبمیوه لیوانی چه مراحلی باید سپری می شود؟

پس از تهیه انواع میوه ها و آبگیری آنها با دستگاه های آبگیری میوه می توان به صورت دستی یا با کمک دستگاه های پر کن ، آبمیوه را داخل ظروف پلاستیکی ریخته ؛ و با لایه سلفون آن را پرس کرده است تا از نفوذ از هر گونه هوا و آلودگی داخل ظروف جلوگیری شود و به صورت کاملا بهداشتی عرضه شود.

یک مورد از دستگاه های مناسب جهت بسته بندی نوشیدنی های خنک و  گرم دستگاه سیل دستی میباشد جنس بدنه این دستگاه از استیل و آلومینیوم میباشد و با کارایی بسیارساده و و کاربرد بالا برای مشاغل مناسب و کارامد است .

دستگاه سیل دستی:

 

 

 

برای ورود به سایت مجموعه ی توس پک اینجا کلیک کنید.