دستگاه بسته بندی فراورده های لبنی و لبنیات

لبنیات  یکی از اصلی ترین و پر مصرف ترین ها در بین مواد غذایی می باشد که عامل اصلی در میزان فروش ، کیفیت مواد و بسته بندی بهداشتی و منحصر به فرد آن می باشد .

لبنیات مهمترین منبع تامین کلسیم مورد نیاز بدن بشمار می رود .کلسیم در تشکیل استخوان و دندان و استحکام آنها نقش ضروری دارد.

فراورده های لبنی به هر محصولی می گویند که از شیر تولید می شود، بنابراین به دلیل وجود این ماده مغذی و جهت ماندگاری بالا و جلوگیری از فساد نیازمند بسته بندی مناسب می باشد.

 

دستگاه های سیل وکیوم در ابعاد ، سایز ها و تیراژهای متفاوت دهانه ظروف شما را به واسطه گرما و فشاریست که از سمت رول بر دهانه ظروف وارد می شود را پرس می کند وبه دلیل وجود تزریق گاز نگهدارنده و تخلیه هوای داخل ظروف بسته بندی شده به حفظ و نگه داری ان کمک و در معرض الودگی قرار نمی گیرد .

خصوصیات بسته‌بندی فراورده های لبنی :

افزایش ماندگاری محصولات

جلوگیری از ورود هوا و آلودگی به داخل بسته‌بندی

جلوگیری از فساد محصولات

دوخت مناسب درب‌های آلومینیومی

مجموعه ی توس پک  طراح وسازنده دستگاه بسته بندی از نمونه دستی ‌و رومیزی ، تا نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک سیل وکیوم،پیشرو در زمینه ساخت دستگاهای سیل و سیل وکیوم مطابق با استانداردهای اروپایی قادر به همکاری با شرکتهای محترم مواد غذایی جهت بسته بندی مواد غذایی شما عزیزان می باشد

از تفاوت دستگاه های بسته بندی صنعتی توس پک با دیگر محصولات مشابه میتوان به شرایط و نحوه ارائه خدمات و شرایط گارانتی اشاره نمود .

تمامی محصولات مجموعه ی توس پک دارای نصب و راه اندازی رایگان ،گارانتی یکساله بدون قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش میباشد .

جهت بسته بندی فراورده های لبنی از جمله : ماست ، دوغ ، پنیر ، سرشیر و …. بهترین گزینه دستگاه سیل وکیوم دوار با تزریق گاز می باشد.

دستگاه سیل وکیوم دوار(روتاری):

مورد کاربرد جهت دربندی و سیل نمودن درب ظروف پلاستیکی با استفاده از جنس PP ،PE و فویل آلومینیوم و غیره میباشد.

جنس بدنه دستگاه آلومینیوم و استیل می باشد.

تفاوت اصلی دستگاه سیل وکیوم دوار با دیگر دستگاه های سیل در تخلیه هوای داخل ظروف می باشد.

از طرفی قالب های دستگاه براساس سفارشات مشتریان تولید می گردد.

 

برای ورود به سایت مجموعه ی توس پک اینجا کلیک کنید .

پاسخ دهید