در حال حاضر گوشت و مرغ و فرآورده های آن ها یکی از مهمترین منابع غذایی مورد نیاز انسان به شمار می روند. علاوه بر نقش مهم گوشت و مرغ در تامین سلامتی انسان این ماده یکی از فساد پذیرترین گروه های مواد غذایی را تشکیل می دهد و رعایت اصول بسته بندی صحیح علاوه بر افزایش ماندگاری این محصولات نقش مهمی در کاهش ضایعات و افزایش سطح بهداشت جامعه را دارد و فقط از طریق استفاده از شیوه های نوین بسته بندی گوشت و مرغ و فرآورده های آن می توان به اهداف مهمی نظیر تنوع محصولات تولیدی، کاهش آلودگی، افزایش ماندگاری، ایجاد جذبه برای فروش و حفظ کیفیت گوشت دست یافت.

بسته بندی گوشت و مرغ

گوشت فواید زیادی برای بدن دارد و سرشار از مواد مغذی از جمله پروتئین، چربی، آهن و انرژی است، به همین دلیل امروزه در صنایع مختلف به عرضه و تولید انواع گوشت می پردازند، گوشت قرمز، مرغ و ماهی از دسته فرآورده هایی هستند که بیشترین استفاده را در بین مصرف کنندگان دارند، امروزه از گوشت قرمز جهت جلوگیری از کم خونی، جلوگیری از نرمی استخوان و حتی درمان کم خوابی استفاده می شود، بنابراین روزانه مقدار فراوانی گوشت در حالت بسته بندی شده به بازار عرضه می گردد. در این مبحث دستگاه بسته بندی گوشت و مرغ بطور کامل توضیح داده خواهد شد، پس با ما همراه باشید تا با عملکرد این دستگاه آشنا شوید.

دستگاه سیل وکیوم دوار

دستگاه های بسته بندی متعددی در بازار موجود است که یکی از بهترین و کارآمدترین دستگاه ها، دستگاه سیل وکیوم دوار یا روتاری می باشد. این دستگاه کارکرد ساده ای دارد به طوری که با تخلیه هوای داخل بسته و تزریق گازهای نگهدارنده به داخل آن شرایطی را به وجود می آورد که محصول داخل بسته ماندگاری بیشتری داشته باشد و طعم و رنگ خود را از دست ندهد. دستگاه سیل وکیوم دوار علاوه بر بسته بندی گوشت، مرغ و ماهی برای انواع سبزیجات تازه و خشک، سالاد، غذاهای آماده و نیمه آماده، خشکبار، خیارشور، ترشی جات، قارچ و انواع مواد غذایی در ظروف یکبار مصرف مناسب است.

 

صنایع بسته بندی توس پک مفتخر است به عنوان یک واحد تولیدی و شرکت پیشرو در صنعت بسته بندی با کادری مجرب و متخصص با استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت تمام دستگاه های سیل وکیوم اعم از دستگاه سیل وکیوم تمام اتومات خطی و دستگاه سیل وکیوم نیمه اتومات دوار را با گارانتی بی قید و شرط یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به مشتریان عزیز عرضه نماید .