خرما یکی از محصولات کشاورزی با ارزش اقتصادی بالا و همچنین ارزش غذایی بسیار زیاد است که دارای مقادیر زیادی از ویتامین ها مانند A، C، B2، B1 و مواد معدنی و عناصر ضروری برای سلامت بدنن مانند آهن، گوگرد، فسفر، پتاسیم، منگنز، کلر، مس، کلسیم و درصد بالایی از آنتی اکسیدان ها است، به خاطر همین فواید و مزیت هاست که خرما در بازارهای داخلی و همچنین در بازارهای خارجی بسیار مورد تقاضا است. یکی از مهمترین عواملی که بر فروش خرما تاثیر زیادی می گذارد بسته بندی خرما می باشد که متاسفانه در کشور ما به این امر به خوبی رسیدگی نمی شود. بسته بندی خرما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بسیاری از مواد غذایی اگر خوب بسته بندی نشوند به راحتی خراب می شوند. خرما نیز از مواد غذایی با ارزشی است که برای نگهداری و همچنین حمل و نقل لازم است حتما به صورت بهداشتی بسته بندی شود تا در حمل و نقل و جابجایی آسیب نبیند. یکی از بهترین و پرکاربردترین دستگاه ها برای بسته بندی خرما دستگاه سیل کشویی مجهز به سیستم تزریق گاز می باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

دستگاه سیل کشویی مجهز به سیستم تزریق گاز

دستگاه سیل کشویی مجهز به سیستم تزریق گاز، با تزریق گازهای نگهدارنده باعث می شود مواد غذایی داخل بسته بندی کیفیت اصلی خود یعنی طعم، رنگ، شکل و تازگی خود را نگه دارد. از کاربردهای این دستگاه میتوان به بسته بندی خرما، بسته بندی بادام، بسته بندی گردو، بسته بندی آلو، بسته بندی چیپس میوه، بسته بندی آلبالو، بسته بندی انجیر خشک، بسته بندی فندق، بسته بندی کشمش و بسته بندی  انواع مواد غذایی در ظروف یکبار مصرف می باشد.

مزایای دستگاه سیل کشویی مجهز به سیستم تزریق گاز

  • از مهم ترین مزایای دستگاه میتوان به افزایش زمان ماندگاری محصول اشاره کرد چرا که با تزریق گاز سبب کاهش اکسیده شدن و کپک زدن محصول می شود.
  • امکان ساخت قالب به صورت سفارشی
  • دستگاه دارای بدنه استیل و تیغه برش استیل و جنس قالب آلومینیوم آلیاژی می باشد
  • دارای سیستم برق PLC و مانیتور جهت کنترل عملیات دستگاه
  • پانچ و پرس اتوماتیک
  • دارای سیستم کنترل مقدار کشش رول و سیستم جمع کن رول

 

صنایع بسته بندی توس پک مفتخر است به عنوان یک واحد تولیدی و شرکت پیشرو در صنعت بسته بندی با کادری مجرب و متخصص با استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت دستگاه سیل کشویی نیمه اتومات مجهز به سیستم تزریق گاز را با گارانتی بی قید و شرط یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به مشتریان عزیز عرضه نماید.