زعفران به عنوان طلای سرخ موجود در بازار ایران از ارزشمند ترین محصولات تولیدی و صادراتی در کشور می باشد که دارای ارز آوری بسیار زیادی برای کشور می باشد. بعد از کیفیت و مرغوبیت زعفران، مهم ترین عامل برای فروش آن نوع و شکل بسته بندی اش می باشد. بسته بندی زعفران یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در فروش زعفران می باشد. امروزه انواع مختلفی از بسته بندی ها بر روی زعفران صورت می گیرد.

معرفی دستگاه بسته بندی زعفران

یکی از روش های نوین و جدید که برای بسته بندی زعفران به کار می روند و می توان در راه اندازی کارخانه آن را مورد استفاده قرار داد، دستگاه شیرینگ پک است. این دستگاه طوری طراحی شده است که دور تا دور محصول را به صورت پک سلفونی در برمی گیرد. قیمت تمام شده بسته بندی زعفران با این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار پایین تر است. اما نتیجه حاصل از بسته بندی محصول با این روش به مراتب زیباتراست و ارزش افزوده بالاتری روی محصول زعفران شما ایجاد می کند. در نتیجه منجر به سود آوری بیشتر برای کسب و کار شما خواهدبود.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

دستگاه شیرینگ پک کابینی جهت بسته بندی محصولات با استفاده از نایلون شیرینگ می باشد. دستگاه شیرینگ پک کابینی جهت بسته بندی و کشیدن شیرینگ و سلفون به دور محصولات جهت حفاظت از آنها به کار می رود. از کاربردهای این دستگاه می توان به بسته بندی زعفران، کتاب و مجله، بسته بندی انواع جعبه و کارتن اعم از بسته بندی چای،بسته بندی جعبه قهوه، جعبه کیک، جعبه کلوچه، جعبه شیرینی، جعبه شکلات، بسته بندی جعبه خرما و شیرینگ کارتن در ابعاد و اندازه های متنوع می باشد. شیرینگ جعبه ها و محصولات  باعث میشود  تا علاوه بر داشتن ظاهری زیباتر و شفاف تر ، آن ها را از سایر صدمات حفظ کند.

مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ پک کابینی :

√ بسته بندی محصولات با استحکام، زیبا و با شفافیت ویژه ای می باشد.

√ دستگاه شیرینگ کابینی دارای درب تلقی شفاف و نسوز می باشد.

√ دستگاه دارای چرخ های گردان ترمزدار می باشد.

√ و در آخر می توان به سهولت کار با این دستگاه اشاره کرد که نیاز به فرد متخصص ندارد

صنایع بسته بندی توس پک با ارائه دو نوع دستگاه شیرینگ اعم از دستگاه شیرینگ پک کابینی و دستگاه شیرینگ مینی تونلی سعی بر آن داشته تا پاسخ گوی نیاز مشتریان خود در امر بسته بندی انواع مواد غذایی باشد. قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا، کاربری آسان از بارزترین ویژگی های این دستگاه ها می باشد.