بسته بندی سبزیجات به شیوه ای مدرن، صنعتی، بهداشتی و مشتری پسند، یک تصمیم استراتژیک برای تولیدکنندگان مواد غذایی و همچنین کارخانه های تولید انواع کارتن و مواد اولیه بسته بندی می باشد. بسته بندی محصولات کشاورزی از جمله بسته بندی سبزیجات، بسته بندی گوجه و بسته بندی خیار و سایر محصولات مشابه، از بسیاری جهات، اهمیت زیادی دارد . بسته بندی موجب کاهش هزینه حمل و نقل و انبارداری محصولات و مواد غذایی برای کارخانه ها خواهد شد.

نگهداری سبزی ها در شرایط عادی جوی , موجب خشک شدن سریع آنان شده و در نهایت پیری و پژمردگی را به‌دنبال خواهد داشت , بنابراین انگیزه اصلی بسته بندی سبزیجات و میوه ها ,حفاظت محتویات داخل بسته در حین دوره ذخیره سازی حمل و توزیع در قبال خرابی داخلی بوده که ممکن است این فعالیت فیزیکی , شیمیایی یا زیستی بیولوژیکی باشد. یکی ار پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی سبزیجات دستگاه سیل وکیوم دوار می باشد .

دستگاه سیل وکیوم دوار

برای بسته بندی میوه و سبزیجات از دستگاه های سیل وکیوم دوار استفاده می شود. این دستگاه با خارج کردن هوای داخل ظرف (به اصطلاح وکیوم) و تزریق گازهای نگهدارنده به مقدار و نسبت معین، ظرف حاوی محصول را به نحوی بسته بندی می کند که امکان نفوذ هوا وجود نداشته باشد که همین امر موجب افزایش عمر مفید محصول می شود. از کاربردهای این دستگاه میتوان به بسته بندی گوشت، بسته بندی مرغ و ماهی، بسته بندی سالاد فصل، بسته بندی سالاد الویه و …. اشاره کرد.

مزایای استفاده از دستگاه سیل وکیوم دوار

√ این دستگاه مجهز به PLC  و مانیتور جهت تنظیم حرارت و زمان های دوخت می باشد.
√ جنس بدنه دستگاه آلومینیوم و استیل می باشد.
√ ظرفیت پمپ آن 45 متر مکعب بر ساعت می باشد.
√ میتوان بر روی دستگاه سیستم تزریق گاز نصب نمود که این خود سبب میکردد تا عمر ماندگاری محصولات را به میزان چشمگیری افزایش داد.
√ قالب های دستگاه بر اساس سفارشات مشتریان می باشد و امکان تعویض قالب های بسته بندی بر روی دستگاه فراهم است.
√ سرعت بسته بندی در این دستگاه بالا بوده و از دیگر مزایای آن میتوان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

صنایع بسته بندی توس پک مفتخر است به عنوان یک واحد تولیدی و شرکت پیشرو در صنعت بسته بندی با کادری مجرب و متخصص با استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت تمام دستگاه های سیل وکیوم اعم از دستگاه سیل وکیوم تمام اتومات خطی و دستگاه سیل وکیوم نیمه اتومات دوار را با گارانتی بی قید و شرط یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به مشتریان عزیز عرضه نماید