تمام انواع مواد غذایی آماده طبخ، غذاهای نیمه‌آماده و سایر خوراکی‌ها که در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها مشاهده می‌کنید و دارای یک پلاستیک مقاوم به عنوان کاور هستند، از طریق انواع دستگاه بسته بندی سیل آماده شده‌اند.

بسته بندی ظروف غذای نیمه‌آماده و غذاهای آماده از نظر رعایت بهداشت و موارد سلامت بسیار اهمیت دارد. انواع دستگاه بسته بندی برای همین منظور در مدل‌های مختلف به کار می‌رود.

یکی از اصولی ترین و در عین حال بهداشتی ترین شیوه های بسته بندی، استفاده از وکیوم پرس های موجود در بازار است. وکیوم کردن علاوه بر تخلیه هوای داخل بسته بندی، امکان تزریق گاز به درون بسته بندی را نیز به شما میدهد.

مجموعه سازی توس پک با کادری مجرب و متخصص در زمینه ساخت انواع دستگاه های مورد نیاز جهت بسته بندی غذا های بیرون بر با بسته بندی های شکیل و مناسب با بیش از دو دهه سال تجربه درخشان می باشد

مجموعه ی توس پک طراح وسازنده دستگاه بسته بندی از نمونه دستی ‌و رومیزی ، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک سیل وکیوم،پیشرو در زمینه ساخت دستگاهای سیل وکیوم مطابق با استانداردهای اروپایی قادر به همکاری با شرکتهای محترم مواد غذایی جهت بسته بندی مواد غذایی شما عزیزان هست

تمامی محصولات مجموعه ی توس پک دارای یکسال گارانتی بدون قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش میباشند.

انواع دستگاه های سیل و سیل وکیوم مناسب برای بسته بندی غذای بیرون بر :

1_ دستگاه سیل دستی
2_دستگاه سیل کشویی نیمه اتوماتیک
3-دستگاه سیل کشویی تمام اتوماتیک
4_دستگاه سیل وکیوم تمام اتوماتیک دوار (روتاری)
5_دستگاه سیل وکیوم خطی

تمامی دستگاه های بسته بندی فوق برای این امر مناسب هستند

به عنوان نمونه دستگاه سیل کشویی تمام اتوماتیک که بسیار پرسرعت است و امکان بسته بندی شکیل با تیراژ بالا را دارد.

 

دستگاه سیل کشویی تمام اتوماتیک :

 

 

 برای ورود به سایت مجموعه ی توس پک اینجاکلیک کنید .