بسته بندی فرآورده های گوشتی،بسته بندی ماهی و طیور بایستی به چه صورتی انجام پذیرد,این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد چراکه بایستی بتواند مواد غذایی را از آفات حفظ نموده و عمر ماندگاری آن ها را افزایش دهد

این فرآورده ها از جمله گوشت قرمز تازه به اکسیژن نیاز دارند تا قابلیت عرضه به مصرف کننده را داشته باشند.در حالی که اکسیژن ،گوشتهایی مانند گوشتهای عمل آوری شده را به سرعت فاسد می کند به همین دلیل در هر فرآورده گوشتی نوع خاصی از بسته بندی لازم است.
مهمترین هدف از بسته بندی فراورده های گوشتی حفظ کیفیت محصول و عرضه  آنها در اندازه ها وبرش های مورد نیاز بازار است.
انواع بسته بندی گوشت
۱-بسته بندی مخصوص جزئی فروشی یا خرده فروشی
باید از محصول محافظت ومحصول را در اندازه های مناسب ،متناسب با نیاز مصرف کننده باشد و محصول را در معرض دید او قرار دهد(رنگ قرمز روشنی که گوشت دارد)قیمت گذاری ونصب برچسب وتاریخ  در این مرحله ضروری است.
۲-بسته بندی مخصوص هتل ها،رستورانها،وسازمانها
بسته بندی برای این مراکز بزرگتر است وازآنجا که مصرف کننده آن را مسقیم نمی بیند نیاز به بسته بندی شکیل نیست.
۳-بسته بندی محصول فرآوری شده
۴-بسته بندی گوشت قرمز تازه
بسته بندی در خلا از طریق کاهش مقدار اکسیزن از رشد وتکثیر این میکرو ارگانیزم ها جلوگیری می کند وطول عمر گوشت را افزایش می دهد.
مانع از دست رفتن آب در حین نگهداری محصول وتوزیع آن می شود.از آلوده شدن محصول واکسیده شدن لیپیدها جلوگیری می کند.قابل استفاده در انواع برش های گوشت است ومانع کاهش وزن می شود.

شرکت توس پک طراح وتولید کننده دستگاههای سیل،وسیل وکیوم افتخار دارد که با کادری مجرب واستفاده از قطعات استاندارد در تولید این دستگاهها در خدمت شما تولید کننده عزیز باشد.
شما می توانید با استفاده از دستگاهای سیل وشیرینگ این شرکت انواع گوشت را در ظروف یکبار مصرف با ماندگاری بالا بسته بندی کنید.