بسته بندی

موادغذایی مانند گوشت قرمز، مرغ و ماهی، میوه، سبزیجات، شیرینی‌جات و محصولات نانوایی در اثر واکنش‌های شیمایی و آنزیمی، اکسیژن هوا و رشد میکروارگانیسم‌ها زمان ماندگاری کوتاهی دارند و به سرعت فاسد می‌شوند. با اینکه نگهداری موادغذایی در دمای پایین سرعت این تغییرات نامطلوب را کاهش می‌دهد اما نمی‌تواند تضمینی برای عدم فساد و یا حتی افزایش ماندگاری محصولات غذایی باشد. از این رو دستگاه های بسته بندی مرغ و ماهی ساده‌ترین روش برای حفظ تازگی، ارزش تغذیه‌ای و همچنین محافظت از مواد‌غذایی می‌باشد.

عمدتاً در ایران از دستگاه های بسته‌ بندی معمولی یا روش تخلیه هوا استفاده می‌شود، ولی در چند سال اخیر با توجه به پیشرفت روش‌های بسته‌ بندی و استفاده از شیوه‌های نوین و مطابق با استانداردهای جهانی، استفاده از تکنولوژی اتمسفر بهبود یافته که یک روش طبیعی برای افزایش ماندگاری مواد غذایی بدون استفاده از روش‌های نگهداری فیزیکی و شیمایی است رو به گسترش می‌باشد.
اتمسفر اصلاح شده (بسته بندی وکیوم تحت خلا) و یا MAP، عمل اصلاح ترکیب فضای داخلی از یک بسته (معمولا بسته‌ بندی مواد غذایی، مواد دارویی، و غیره) به منظور بهبود عمر مفید است.

دستگاه بسته بندی مرغ و ماهی

دستگاه سیل وکیوم جهت بسته بندی مواد غذایی از جمله مرغ،گوشت،ماهی، کالباس و…استفاده میشود با توجه به ابعاد دستگاه ومیزان بسته بندی این دستگاه مناسب کارگاه ها وکارخانجات مواد غذایی بوده وامکان تزریق گاز نیتروژن توسط این دستگاه وجود دارد. این دستگاه کارکرد ساده ای دارد به طوری که با تخلیه هوای داخل بسته و تزریق گازهای نگهدارنده به داخل آن شرایطی را به وجود می آورد که محصول داخل بسته ماندگاری بیشتری داشته باشد و طعم و رنگ خود را از دست ندهد. دستگاه سیل وکیوم دوار علاوه بر بسته بندی مرغ و ماهی برای انواع سبزیجات تازه و خشک، سالاد، غذاهای آماده و نیمه آماده، خشکبار، خیارشور، ترشی جات، قارچ و انواع مواد غذایی در ظروف یکبار مصرف مناسب است.

صنایع بسته بندی توس پک مفتخر است به عنوان یک واحد تولیدی و شرکت پیشرو در صنعت بسته بندی با کادری مجرب و متخصص با استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت تمام دستگاه های سیل وکیوم اعم از دستگاه سیل وکیوم تمام اتومات خطی و دستگاه سیل وکیوم نیمه اتومات دوار را با گارانتی بی قید و شرط یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به مشتریان عزیز عرضه نماید .