پنیر محلی غذای پروتئین دار کاملی است و منبع خوبی از پروتئین، کلسیم و فسفر می باشد و کاملا می تواند جای گوشت را بگیرد. به همین جهت گیاه خوارانی که گوشت نمی خورند به جای آن پنیر محلی مصرف می کنند. پنیر به استثنای لاکتوز، موادی دارد که در شیر موجود است مثل پروتئین، چربی و ویتامین خصوصا ویتامین های A و B. یکی از مزایای پنیر بر شیر هضم ساده تر آن است. پنیر محلی به دلیل ماندگاری پایین در دمای محیط و هوای ازاد همیشه انواعی از بسته بندی ها را با خود داشته است. انواع بسته بندی پنیر محلی با توجه به مراحل تولید و شرایط فروش مشتریان انتخاب میشود، اما یکی از بهترین، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین برای بسته بندی پنیر محلی، بسته بندی با دستگاه پرس حرارتی می باشد.

دستگاه پرس حرارتی

دستگاه پرس حرارتی یکی از پرکاربرد ترین ها جهت بسته بندی و سیل ظروف یکبار مصرف مورد استفاده ی برای بسته بندی پنیر محلی، بسته بندی انواع فرآورده های لبنی، شیر، ترشیجات، بسته بندی سالاد، زیتون و سایر مواد غذایی دیگر با استفاده از فویل می باشد. نحوه کار با این دستگاه بدین صورت می باشد که اپراتور لیوان ها یا ظرف های پرشده را در جای خود قرار داده و فویل ها را بر روی آن ها قرار می دهد سپس ریل قالب را به زیر پرس دستگاه هدایت کرده تا عملیات سیل انجام شود.

مزایای استفاده از دستگاه پرس حرارتی

√ امکان استفاده از هر دو طرف دستگاه با دو قالب متفاوت به صورت همزمان

√ امکان ساخت قالب های گرد و یا چهار گوش برای دستگاه بر حسب نیاز مشتری

√ عدم نیاز به نیروی متخصص، کارایی ساده این دستگاه باعث شده که یک اپراتور ساده بتواند با دستگاه کار کند.

√ ابعاد کوچک و تیراژ بالا

√ عدم نیاز به برق سه فاز

√ بدنه این دستگاه از جنس آلومینیوم و استیل می باشد.

گروه صنعتی توس پک مفتخر است به عنوان یک واحد تولیدی و شرکت پیشرو در صنعت بسته بندی ، با ارائه دستگاه های بسته بندی مختلف جهت بسته بندی محصولات لبنی در ابعاد و قالب های متنوع و بصورت بهداشتی با وجه تمایز کیفیت و قیمت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.