دستگاه بسته بندی کتاب و مجله را میتوان در دسته بسته بندی با دستگاه شیرینگ دانست. شرینگ کردن یکی از راه های رایج در بسته بندی کتاب و مجله است. بیشتر کتاب های بسته بندی شده موجود در بازار به این روش بسته بندی شده اند. بسته بندی شیرینگ از ورود گرد و خاک به بسته بندی جلوگیری کرده، همچنین بسته بندی کتاب و مجله به صورت شیرینگ باعث جلوگیری از آسیب دیدن بسته در حین حمل و نقل میشود .

دستگاه شیرینگ برای بسته بندی ازنایلون شیرینگ استفاده می‌کند . نایلون شیرینگ نوعی پلاستیک است که هنگام حرارت دادن به دور محصول مورد نظر چسبیده و شکل آن محصول را به خود می‌گیرد . روش بسته بندی دستگاه شیرینگ به این صورت است که به طور کامل هوای داخل کیسه را تخلیه می‌کند و با حرارت، پلاستیک را به طور کامل به محصول می‌چسباند. به همین دلیل مواد غذایی به وسیله دستگاه شیرینگ کاملا سالم و به دور از هر نوع آلودگی نگهداری می‌شوند .
دستگاه های بسته بندی شیرینگ برای این منظور وجود دارند که یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه های شیرینگ، دستگاه شیرینگ پک کابینی می باشد.

دستگاه شیرینگ پک کابینی :

دستگاه شیرینگ پک کابینی جهت بسته بندی محصولات با استفاده از نایلون شیرینگ می باشد. دستگاه شیرینگ پک کابینی جهت بسته بندی و کشیدن شیرینگ و سلفون به دور محصولات جهت حفاظت از آنها به کار می رود. از کاربردهای این دستگاه می توان به بسته بندی کتاب و مجله، بسته بندی انواع جعبه و کارتن اعم از بسته بندی چای،بسته بندی جعبه قهوه، جعبه کیک، جعبه کلوچه، جعبه شیرینی، جعبه شکلات، بسته بندی جعبه خرما و شیرینگ کارتن در ابعاد و اندازه های متنوع می باشد. شیرینگ جعبه ها و محصولات  باعث میشود  تا علاوه بر داشتن ظاهری زیباتر و شفاف تر ، آن ها را از سایر صدمات حفظ کند.

مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ پک کابینی :

√ بسته بندی محصولات با استحکام، زیبا و با شفافیت ویژه ای می باشد.

√ دستگاه شیرینگ کابینی دارای درب تلقی شفاف و نسوز می باشد.

√ دستگاه دارای چرخ های گردان ترمزدار می باشد.

√ و در آخر می توان به سهولت کار با این دستگاه اشاره کرد که نیاز به فرد متخصص ندارد.

 

صنایع بسته بندی توس پک با ارائه دو نوع دستگاه شیرینگ اعم از دستگاه شیرینگ پک کابینی و دستگاه شیرینگ مینی تونلی سعی بر آن داشته تا پاسخ گوی نیاز مشتریان خود در امر بسته بندی انواع مواد غذایی باشد. قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا، کاربری آسان از بارزترین ویژگی های این دستگاه ها می باشد.