دستگاه بسته بندی خشکبار

خشکبار یا خشکه بار یا میوه خشک به میوه ها خشک شده و بعضی از مغز دانه ها گفته می شود. دانه های مغز مانند پسته، بادام، فندق، گردو خشک و  میوه های خشکی مانند کشمش، کشمش سبز، کشمش سبز تیزیابی، برگه آلو بخارا، قیسی خشک، برگه هلو، زردآلو، برگه آلو، برگه آلوچه، خرما و انجیر خشک هستند. دستگاه بسته بندی خشکبار یکی از پر کاربردترین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی است.

میوه خشک یا چیپس میوه یکی از محصولات با ارزش غذایی بالا و دارای ویتامین های زیادی می باشد. تولید میوه خشک یکی از راههای استفاده از میوه های با کیفیت پایین و جلوگیری از به هدر رفتن آنها می باشد. تولید میوه خشک با کیفیت یکی از راههای دستیابی به بازارهای جهانی می باشد. با توجه به اهمیت حفظ کیفیت خشکبار و چیپس میوه  در طول عمر بسته بندی، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از دستگاه بسته بندی سیل کشویی مجهز به سیستم تزریق گاز است. این بسته بندی خشکبار باعث افزایش طول عمر آن و همچنین افزایش ارزش افزوده و سود فروش محصول میشود.

دستنگاه سیل کشویی مجهز به سیستم تزریق گاز

دستگاه سیل کشویی مجهز به سیستم تزریق گاز، با تزریق گازهای نگهدارنده باعث می شود مواد غذایی داخل بسته بندی کیفیت اصلی خود یعنی طعم، رنگ، شکل و تازگی خود را نگه دارد. از کاربردهای این دستگاه میتوان به بسته بندی بادام، بسته بندی چیپس میوه، بسته بندی گردو، بسته بندی آلو، بسته بندی خرما، بسته بندی آلبالو، بسته بندی انجیر خشک، بسته بندی فندق، بسته بندی کشمش و بسته بندی  انواع مواد غذایی در ظروف یکبار مصرف می باشد.

مزایای دستگاه سیل کشویی مجهز به سیستم تزریق گاز

  • از مهم ترین مزایای دستگاه میتوان به افزایش زمان ماندگاری محصول اشاره کرد چرا که با تزریق گاز سبب کاهش اکسیده شدن و کپک زدن محصول می شود.
  • امکان ساخت قالب به صورت سفارشی
  • دستگاه دارای بدنه استیل و تیغه برش استیل و جنس قالب آلومینیوم آلیاژی می باشد
  • دارای سیستم برق PLC و مانیتور جهت کنترل عملیات دستگاه
  • پانچ و پرس اتوماتیک
  • دارای سیستم کنترل مقدار کشش رول و سیستم جمع کن رول

صنایع بسته بندی توس پک مفتخر است به عنوان یک واحد تولیدی و شرکت پیشرو در صنعت بسته بندی با کادری مجرب و متخصص با استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت دستگاه سیل کشویی نیمه اتومات مجهز به سیستم تزریق گاز را با گارانتی بی قید و شرط یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به مشتریان عزیز عرضه نماید .