بسته بندی سالاد الویه

عموم مردم دید منفی راجب غذاهای آماده و فست فودی در ذهن خود دارند که تا حدودی هم درست است. از طرفی هم با پیچیده شدن شرایط زندگی و کم شدن وقت اعضای خانواده به خصوص خانم های شاغل همیشه امکان پخت و پز و یا حتی گرم کردن غذا در برخی شرایط وجود ندارد. از طرفی هم حمل کردن غذا در قابلمه و جابجا کردنش صورت خوشی ندارد و کسی دوس ندارد قابلمه بدست به محل کارش مراجعه کند. از همین رو با توجه به نیاز جامعه به غذای سالم و سریعی که هم سریع آماده باشه و هم نیازی به گرم کردن نداشته باشد، سالاد الویه یکی از مناسب ترین و سالم ترین غذاهاست که بسیار زیاد مورد استفاده قرار میگیرد. اما با توجه به ترکیباتی مثل سس، تخم مرغ و انواع پروتئین سرعت فساد در این غذاها بالا است. به همین دلیل دستگاه بسته بندی سالاد الویه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید توجه ویژه ای به این امر داشت.

یکی از بهترین ، مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه ها برای بسته بندی سالاد الویه دستگاه سیل وکیوم می باشد. چرا که این دستگاه با تخلیه هوای داخل بسته بندی و افزودن گاز نگهدارنده باعث می شود سرعت فساد در این محصول به طور چشمگیری کاهش یابد. و همین امر سبب می شود که این دستگاه جزو پر فروش ترین دستگاه ها برای بسته بندی سالاد الویه باشد.

بسته بندی مناسب سالاد الویه باید چه ویژگی هایی داشته باشد :  

عایق بندی مناسب و جلوگیری از نفوذ هوا

فاقد بو و طعم نامطلوب

مقاومت بالا در حمل و نقل

اطمینان از سالم بودن بسته بندی

افزایش مدت زمان نگهداری

عدم تغییر رنگ محصول و ترکیبات موجود در آن

دستگاه سیل وکیوم

دستگاه های سیل وکیوم در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود که هر کدام متناسب با نیاز مشتریان می باشد . دستگاه سیل وکیوم به علت فشار منفی که میتواند به بسته ها وارد کند ، نقش مهمی در حوزه بسته بندی ایفا میکند. این دستگاه با تخلیه هوای داخل بسته بندی و تزریق گاز نگهدارنده باعث افزایش مدت زمان نگهداری محصول میشود.

دستگاه سیل وکیوم در سه مدل تولید می شود:

  1. دستگاه سیل وکیوم خطی تمام اتومات
  2. دستگاه سیل وکیوم دوار( روتاری ) نیمه اتومات
  3. دستگاه سیل وکیوم کشویی نیمه اتومات

صنایع بسته بندی توس پک با ارائه 3 نوع دستگاه سیل وکیوم شامل سیل وکیوم خطی تمام اتومات، سیل وکیوم کشویی نیمه اتومات، سیل وکیوم دوارنیمه اتومات سعی بر ان داشته تا پاسخ گوی نیاز مشتریان خود در امر بسته بندی مواد غذایی باشد.قیمت مقرون به صرفه ، کیفیت بالا ، کاربری اسان از بارز ترین ویژگی های این دستگاه ها می باشد.