لبنیات یکی از اصلی ترین و پرمصرف ترین ها در بین مواد غذایی می باشد. استفاده روزانه از لبنیات و فرآورده های لبنی بر کسی پوشیده نیست و همین خاصیت مصرفی بودن لبنیات، زمینه اشتغال آفرینی های کلان، نیمه کلان و خرد را فراهم نموده است. از طرفی سلب اعتماد مردم از فرآورده های لبنی تولید شده در کارخانجات، استقبال مردم به فروشگاه های لبنیات سنتی را روز به روز افزایش داده است. ماهیت این مواد بسیار فساد پذیر هستند که باعث گردیده تا مدت زمان نگهداری آن ها و حفـظ ارزش غـذایی بعنـوان یک چالش جدی مطرح باشد. بر همین اساس نوع مواد بسته بندی برای محصولات لبنی به خصوص در فروشگاه های لبنیات محلی به دلیل تاثیر آن بر کیفیت، ایمنـی و هزینه اهمیت فراوانی دارد. امروزه صنایع بسته بندی تبدیل به یک تکنولوژی قدرتمند شده است تا بتوان با بسته بندی فساد مواد غذایی را به حداقل رساند. اخیرا دستگاه های بسته بندی لبنیات محلی مورد تقاضا و استقبال بسیاری از فروشگاه های لبنیات قرار گرفته است. یکی از پرکاربرد ترین و ساده ترین دستگاه ها، دستگاه پرس حرارتی می باشد.

مزایای بسته بندی لبنیات محلی

  • افزایش مدت زمان نگهداری
  • حفاظت از محصول در برابر گرد و غبار و میکروب ها
  • درب بندی و عایق بندی مناسب
  • سهولت در باز کردن
  • دوام بالا در حمل نقل
  • تشخیص راحت محصول و برند ان توسط مشتری

دستگاه پرس حرارتی

دستگاه پرس حرارتی یکی از پرکاربرد ترین ها جهت بسته بندی و سیل لیوان های یکبار مصرف مورد استفاده ی انواع فرآورده های لبنی، شیر، ترشیجات، بسته بندی سالاد، زیتون و سایر مواد غذایی دیگر با استفاده از فویل می باشد. نحوه کار با این دستگاه بدین صورت می باشد که اپراتور لیوان ها یا ظرف های پرشده را در جای خود قرار داده و فویل ها را بر روی آن ها قرار می دهد سپس ریل قالب را به زیر پرس دستگاه هدایت کرده تا عملیات سیل انجام شود.

مزایای استفاده از دستگاه پرس حرارتی  

√ امکان استفاده از هر دو طرف دستگاه با دو قالب متفاوت به صورت همزمان

√ امکان ساخت قالب های گرد و یا چهار گوش برای دستگاه بر حسب نیاز مشتری

√ عدم نیاز به نیروی متخصص، کارایی ساده این دستگاه باعث شده که یک اپراتور ساده بتواند با دستگاه کار کند.

√ ابعاد کوچک و تیراژ بالا

√ عدم نیاز به برق سه فاز

√ بدنه این دستگاه از جنس آلومینیوم و استیل می باشد.

گروه صنعتی توس پک مفتخر است به عنوان یک واحد تولیدی و شرکت پیشرو در صنعت بسته بندی ، با ارائه دستگاه های بسته بندی مختلف جهت بسته بندی محصولات لبنی در ابعاد و قالب های متنوع و بصورت بهداشتی با وجه تمایز کیفیت و قیمت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.