میوه خشک یا چیپس میوه یکی از محصولات با ارزش غذایی بالا و دارای ویتامین های زیادی می باشد. تولید میوه خشک یکی از راههای استفاده از میوه های با کیفیت پایین و جلوگیری از به هدر رفتن آنها می باشد. در حال حاضر بخش عظیمی از محصولاتی که در کارگاه ها و کارخانه های میوه خشک تولید می شود به صورت فله می باشد، با آن که صادرات بسته بندی شده هم به نفع اقتصاد کشور است و هم به نفع تولید کننده؛ برای بسته بندی محصولاتی نظیر چیپس میوه یا میوه خشک دستگاه های مختلفی وجود دارند و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، تناژ تولید محصول مورد نظر و نوع بسته بندی دلخواه دستگاه بسته بندی مورد نظر را انتخاب می کنید. یکی از پرکاربردترین دستگاه ها برای بسته بندی چیپس میوه دستگاه سیل کشویی نیمه اتومات مجهز به سیستم تزریق گاز می باشد.

دستگاه سیل کشویی مجهز به سیستم تزریق گاز

دستگاه سیل کشویی مجهز به سیستم تزریق گاز، با تزریق گازهای نگهدارنده باعث می شود مواد غذایی داخل بسته بندی کیفیت اصلی خود یعنی طعم، رنگ، شکل و تازگی خود را نگه دارد. از کاربردهای این دستگاه میتوان به بسته بندی چیپس میوه، بسته بندی بادام، بسته بندی گردو، بسته بندی آلو، بسته بندی خرما، بسته بندی آلبالو، بسته بندی انجیر خشک، بسته بندی فندق، بسته بندی کشمش و بسته بندی  انواع مواد غذایی در ظروف یکبار مصرف می باشد.

مزایای دستگاه سیل کشویی مجهز به سیستم تزریق گاز

  • از مهم ترین مزایای دستگاه میتوان به افزایش زمان ماندگاری محصول اشاره کرد چرا که با تزریق گاز سبب کاهش اکسیده شدن و کپک زدن محصول می شود.
  • امکان ساخت قالب به صورت سفارشی
  • دستگاه دارای بدنه استیل و تیغه برش استیل و جنس قالب آلومینیوم آلیاژی می باشد
  • دارای سیستم برق PLC و مانیتور جهت کنترل عملیات دستگاه
  • پانچ و پرس اتوماتیک
  • دارای سیستم کنترل مقدار کشش رول و سیستم جمع کن رول

صنایع بسته بندی توس پک مفتخر است به عنوان یک واحد تولیدی و شرکت پیشرو در صنعت بسته بندی با کادری مجرب و متخصص با استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت دستگاه سیل کشویی نیمه اتومات مجهز به سیستم تزریق گاز را با گارانتی بی قید و شرط یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به مشتریان عزیز عرضه نماید.