اهمیت بسته بندی گوشت :

بسته بندی گوشت اهمیت زیادی دارد زیرا تعیین کننده سلامت گوشت و سلامت محصولات گوشتی در ارتباط مستقیم با سلامت جامعه است. آلوده شدن گوشت و مصرف آن توسط مردم میتواند باعث بروز انواع بیماری های مرگبار شود. مهمترین علت بسته بندی گوشت محافظت از آن در برابر عوامل موثر بر کیفیت گوشت شامل عوامل میکروبی و شیمیایی می باشد . در بین انواع فرآورده های گوشتی ، گوشت چرخ کرده اهمیت بیشتری دارد زیرا گوشت چرخ کرده را نمیتوان شست . از دیگر ویژگی های بسته بندی گوشت میتوان به جلوگیری از اکسیده شدن و فساد زود هنگام ، حمل و نقل آسان ، مصرف آسان به دلیل کاهش ضایعات ، قابلیت بسته بندی در ابعاد و وزن های مختلف اشاره کرد . امروزه با پیشرفت تکنولوژی با استفاده از دستگاه های بسته بندی گوشت امکان نگه داشتن گوشت برای مدت طولانی فراهم شده است .

معرفی دستگاه های بسته بندی گوشت :

دستگاه های بسته بندی متعددی در بازار موجود است که یکی از بهترین و کارآمدترین دستگاه ها ، دستگاه سیل وکیوم می باشد . این دستگاه کارکرد ساده ای دارد به طوری که با تخلیه هوای داخل بسته و تزریق گازهای نگهدارنده به داخل آن شرایطی را به وجود می آورد که محصول داخل بسته ماندگاری بیشتری داشته باشد و طعم و رنگ خود را از دست ندهد . دستگاه سیل وکیوم علاوه بر بسته بندی گوشت ، مرغ و ماهی برای انواع سبزیجات تازه و خشک ، سالاد ، غذاهای آماده و نیمه آماده ، خشکبار ، خیارشور ،ترشی جات ، قارچ و انواع مواد غذایی در ظروف یکبار مصرف مناسب است .

معرفی دستگاه های سیل وکیوم :

دستگاه های سیل وکیوم در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود که هر کدام متناسب با نیاز مشتریان می باشد . دستگاه سیل وکیوم به علت فشار منفی که میتواند به بسته ها وارد کند ، نقش مهمی در حوزه بسته بندی ایفا میکند .

در کل سه مدل دستگاه سیل وکیوم موجود است :

1 ) دستگاه سیل وکیوم تمام اتومات یا خطی

2 ) دستگاه سیل وکیوم نیمه اتومات یا دوار

3 ) دستگاه سیل وکیوم کشویی

صنایع بسته بندی توس پک مفتخر است به عنوان یک واحد تولیدی و شرکت پیشرو در صنعت بسته بندی با کادری مجرب و متخصص با استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت تمام دستگاه های سیل وکیوم اعم از دستگاه سیل وکیوم تمام اتومات یا خطی ، دستگاه سیل وکیوم نیمه اتومات یا دوار و دستگاه سیل وکیوم کشویی را با گارانتی بی قید و شرط یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به مشتریان عزیز عرضه نماید .