بسته بندی یکی از مهم ترین بخش ها در تولید است. زمانی که شما برای محصولات خود بسته بندی خوبی را انتخاب کنید بدون شک می توانید فروش بیشتری را داشته باشید. در واقع افراد در ابتدا برای خرید هر محصولی، بسته بندی آن را مشاهده می کنند و اگر بسته بندی خوبی نداشته باشد احتمال خرید آن نیز پایین می آید پس ایجاد بسته بندی خوب می تواند در کسب و کار ها بسیار موثر واقع شود. دستگاه سیل دستی یکی از دستگاه های بسیار عالی و مقرون به صرفه برای بسته بندی می باشد.

دستگاه سیل چیست؟

دستگاه سیل دستگاهی برای بسته بندی می باشد که بسیار کاربردی است و برای بسیاری از مواد غذایی به کار می رود. این دستگاه برای بسته بندی ظروف یکبار مصرف به کار می رود که این ظروف می تواند بشقاب یا لیوان و… باشد. برای انواع مواد غذایی می توان از این دستگاه استفاده نمود. برای مواد غذایی از جمله گوشت، ماهی، انواع خشکبار ، میوه، سبزی، قارچ و…. می توان از این دستگاه استفاده کرد. بسته بندی ایجاد شده توسط دستگاه سیل می تواند بسیار کاربردی و بهداشتی باشد. این بسته بندی ضد نفوذ بوده و در مقابل رطوبت و گرد و غبار از مواد غذایی محافظت می کند. در اینجا به معرفی دستگاه سیل دستی می پردازیم.

دستگاه سیل دستی

در دستگاه سیل دستی بسته بندی توسط گرمای ایجاد شده توسط المنت حرارتی انجام می گیرد. دستگاه پس از کشیدن سلفون بر روی ظرف مورد نظر با استفاده از تیغه برش سلفون را انجام داده و بسته بندی با استفاده از حرارت انجام می گیرد. این دستگاه برای سیل و بسته بندی کردن انواع مواد غذایی در ظروف یکبار مصرف قابل استفاده می باشد. این دستگاه را می توان راحت ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه سیل دانست چرا که کارایی بسیار ساده ای دارد و قیمت آن از تمام دستگاه های سیل ارزان تر می باشد. از دیگر مزایای این دستگاه قابلیت افزودن سیستم تزریق گاز می باشد که با تزریق گاز داخل بسته بندی زمان نگهداری محصول به طور چشمگیری افزایش می یابد و همچنین باعث جلوگیری از اکسید شدن مواد غذایی می شود.

صنایع بسته بندی توس پک مفتخر است به عنوان یک واحد تولیدی و شرکت پیشرو در صنعت بسته بندی با کادری مجرب و متخصص با استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت دستگاه سیل دستی را با گارانتی بی قید و شرط یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به مشتریان عزیز عرضه نماید .