مدتی است که با گسترش بیماری کرونا در ایران، تب و تاب استفاده از انواع دارو و قرص های گیاهی در جامعه برای بسیاری از قشرهای مختلف جامعه بالا بگیرد و از این رو خیلی ها به فکر تامین این نیاز بازار شده اند اما سوالی که ممکن است همین ابتدا پیش بیاید این است که در این بازار چگونه می توان سهم بیشتری از بازار را از آن خود نمود؟ و چگونه می توان انواع داروها و مکمل های گیاهی را بصورت یک قرص مستحکم و حتی طرح دار در ابعاد و رنگ بندی های مختلف  و در بسته بندی های شیک و براق و در عین حال کاملاً استاندارد و بهداشتی روانه بازار نمود؟ با توجه به اهمیت این موضوع دستگاه پرس بلیستر یکی از بهترین و کارآمد ترین دستگاه ها برای این نوع بسته بندی ها می باشد.

دستگاه پرس بلیستر

دستگاه پرس حرارتی بلیستر جهت بسته بندی و سیل، اقلام و کالاهای پزشکی با کاغذ استریل پزشکی می باشد. از کاربردهای این دستگاه میتوان به بسته بندی لوازم پزشکی، بسته بندی انواع قرص و کپسول، بسته بندی لوازم دندانپزشکی، بسته بندی پک های استریل و … اشاره کرد. اگرچه استفاده از این دستگاه برای بسته بندی مواد دارویی عامل مهمی برای اهمیت آنهاست، اما باید بپذیریم که نقش آنها بسیار حساس است و می‌تواند تأثیر زیادی در کار ما داشته باشد. البته مزایای دستگاه بسته بندی بلیستر فقط شامل مواد دارویی نمی‌شود و در بحث مواد غذایی هم تاثیرگذار است و میتوان انواع مواد غذایی هم با این دستگاه بسته بندی کرد.

مزایای دستگاه پرس حرارتی بلیستر

  •  تازه باقی ماندن مواد دارویی و مواد غذایی در داخل بسته بندی از ابتدایی ترین و در واقع مهم ترین مزایای این دستگاه به شمار می رود.
  •  یکی دیگر از مزایای این دستگاه امنیت بالای دارو به علت کیفیت پرس خوب می باشد. این دستگاه طوری طراحی شده که میتواند روکش آلومینیوم یا کاغذهای استریل را بدون هیچ منفذی روی دارو یا مواد عذایی بکشد.
  •  امکان تایین اندازه استاندارد و مشخص
  •  از دیگر مزایا میتوان به امکان سفارشی سازی بسته بندی برای دارو اشاره کرد به طوری که هر کسی می تواند نحوه بسته بندی را با توجه به دلخواه خود و شرایط دارو انتخاب کند.

 

صنایع بسته بندی توس پک مفتخر است به عنوان یک واحد تولیدی و شرکت پیشرو در صنعت بسته بندی با کادری مجرب و متخصص با استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت دستگاه پرس حرارتی بلیستر را با گارانتی بی قید و شرط یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله به مشتریان عزیز عرضه نماید.