با توجه به شرایط زندگی و نیاز جامعه به غذای سالم و سریعی که هم آماده باشد و هم نیازی به گرم کردن نداشته باشد سالاد الویه یکی از مناسب ترین و سالم ترین غذاهاست اما با توجه به ترکیباتی مثل سس، تخم مرغ و انواع پروتئین ، سرعت فساد در این غذا بسیار بالاست به همین دلیل دستگاه بسته بندی سالاد الویه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید توجه ویژه ای به این امر داشت .

برای بسته بندی مواد غذایی فاسد شدنی مانند سالاد الویه بهترین روش ایجاد خلاء و خارج کردن اکسیژن از داخل بسته بندی و تزریق گاز ازت و جایگزین کردن گاز ازت یا نیتروژن به جای اکسیژن خارج شده به جهت جلوگیری از فساد ، پوسیدگی ، تغییر خواص و طعم محصول میباشد .

برای این منظور مجموعه ی توس پک دستگاه های بسته بندی صنعتی با نام دستگاه سیل که مخصوص بسته بندی دهانه ی ظروف میباشند تولید نموده است .

با انواع دستگاه های سیل مانند سیل کشویی نیمه اتومات و سیل کشویی اتومات به دلیل مجهز بودن به سیستم تزریق گاز میتوان بسته بندی الویه را انجام داد ولی بهترین دستگاه بسته بندی سالاد الویه دستگاه سیل وکیوم روتاری یا دوار است به علت امکان ایجاد خلاء و تزریق گازبه صورت همزمان این دستگاه برای این منظور بهترین انتخاب است وکیوم کردن محصول و تزریق گاز باعث حداکثر شدن زمان نگهداری و حفظ کیفیت میشود .

تمامی محصولات مجموعه ی توس پک دارای یکسال گارانتی بدون قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش میباشند .

دستگاه سیل وکیوم دوار :

مورد کاربرد جهت دربندی و سیل نمودن درب ظروف پلاستیکی با استفاده از جنس PP .PE و فویل آلومینیوم و غیره می باشد .

جنس بدنه دستگاه آلومینیوم و استیل می باشد .

 

 

 

 

 

 

برای ورود به سایت مجموعه توس پک و دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید .